Digitalizálási, nyomtatási és postázási megoldások

Eszközlízing

Eszközlízing

Eszközlízing

A cégek számára adózási szempontból is ideális, pénzügyi tervezhetőség szempontjából pedig optimális egy olyan havi konstrukció, amelynek fix a díja, és amely révén nem kell egyszerre finanszírozni nagyobb eszközigényt, hanem akár kettő vagy több év alatt fizethető ki az a gép, amellyel már az első havi díj után megkezdethető a termelés.

E pénzügyi megoldás kapcsán partnerünk a nagy múltú GRENKE Leasing, amelynek fő profilja a berendezések lízing keretében való biztosítása. A GRENKE által kínált konstrukció révén akár tervezhető két-három éves ütemekben megújítható a géppark úgy, hogy közben a cég nyereségéből költségelhetőek a kiadások, és nem kell az amortizáció időtartamát kivárni.

Milyen előnyöket nyújt a lízing?

A vásárlással ellentétben, amelynél egy áru élettartamát rendszerint öt évre teszik, ezzel az innovációs ciklusokat le lehet rövidíteni. Egy cég új technológiákat korábban és gyorsabban be tud vezetni, és így jobban tud reagálni a piac változó követelményeire. Ezáltal nagyobb technológiai és mindenekelőtt pénzügyi rugalmasság áll elő.  

A lízing további előnye, hogy tőkét nem köt le. Ebből elsősorban azok a cégek profitálnak, amelyeknek pénzügyi eszközeik egy részét szabad rendelkezésre kell fenntartani. Csökken annak a veszélye, hogy a technikát a szükségesnél hosszabban kell alkalmazni a leírási idő teljes kihasználása érdekében.

A futamidő tekintetében – temékkörtől függően – 24 és 60 hónap között lehet választani.

A lízingelt eszközt biztosítani szükséges, erre a finanszírozó költséghatékony és könnyen elérhető megoldást kínál.

Milyen típusú gazdasági társaságok vehetik igénybe a GRENKE lízing konstrukcióját?

A lízing különféle gazdálkodó szervezetek részére nyújt eszköz beszerzési lehetőséget, így cégek (Kft., Bt., részvénytársaság) mellett egyéni vállalkozások és önkormányzatok is élhetnek ezzel a kedvező lehetőséggel.

Eszköz beszerzés menete:
Az eszköz lízinggel történő beszerzése és birtokba vétele a következő egyszerű módon zajlik.

Az Aranypost KFT. részére emailben megküldött igény alapján elkészítjük a GRENKE rendszerében az igénylést, amely a szerződéskötést megelőző egyetlen lépés.

Ehhez a következő adatokra van szükség:

lízingelni kívánt termékek adatai 
a cég adatai (név, cím, adószám)
kapcsolattartó (tipikusan ügyvezető) adatai: név, telefonszám, e-mail cím
kívánt futamidő (24, 36, 48 vagy 60 hónap)
friss főkönyvi kivonat
kitöltött és aláírt „adatkezelési hozzájáruló nyilatkozat” (a GDPR rendelkezések miatt van rá szükség)
Ezen adatokat az Aranypost KFT. kizárólag a GRENKE rendszerében való igényrögzítéshez használja fel, és más számára természetesen nem adja ki.

A GRENKE a rögzített igénylés alapján elvégzi a szükséges bonitásvizsgálatot, pozitív bírálat esetén megküldi a szerződéscsomagot 
A szerződéskötést követően a GRENKE értesíti az Aranypost KFT-t a termékek kiadhatóságáról, ezt követően csupán a havidíj rendszeres fizetése van hátra, a berendezés pedig máris kezdhetik kitermelni a befektetett összegeket.